در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش نسبی دمای هوا در سواحل دریای خزر

کارشناس هواشناسی گفت: روز‌های پنج شنبه و جمعه افزایش نسبی ۵ تا ۹ درجه‌ای هوا در سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است گفت: بعد از ظهر پنج شنبه در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز جمعه در جنوب غرب، جنوب ، نواحی از مرکز، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان و قزوین بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

گودرزی بیان کرد: روز شنبه هم در کل نوار غربی، نواحی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی و بارش خفیف باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی  توضیح داد: در روز‌های جمعه وشنبه در جنوب غرب، غرب و برخی از نواحی فارس وزش باد شدید، گرد خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

او یادآور شد: روز یکشنبه علاوه بر نواحی غربی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی از بوشهر و فارس در مناطقی از مرکز و شرق و جنوب شرق کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد وبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

گودرزی اظهار کرد: سواحل دریای خزر روز‌های پنج شنبه و جمعه با افزایش نسبی ۵تا ۹ درجه‌ای هوا روبرو می‌شود و  روز یکشنبه  نفود هوای خنک شمالی به این مناطق، سبب کاهش نسبی دما می‌شود .

او درباره آب وهوای استان تهران گفت: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی است. بیشترین دمای تهران به ۲۷ درجه و کمترین آن به ۱۷ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار