آمار پرونده‌های قضایی در مراجع انتظامی شهربابک صفر شد

مظفری گفت: تمامی پرونده‌های ثبتی موجود در شعب یک و دو دادیاری و بازپرسی و دادستانی دادسرا در فروردین از مرجع انتظامی به دادسرا منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا مظفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک گفت: با تلاش همکاران قضائی دادسرای شهربابک، آمار پرونده‌های ثبتی موجود در شعب یک و دو دادیاری و بازپرسی و دادستانی دادسرا تا پایان اسفندماه پارسال  به کمتر از ۷۵ فقره رسید و آمار پرونده‌های غیرثبتی در مراجع انتظامی ۳۵۹ فقره بود که در فروردین امسال کلیه پرونده‌های غیرثبتی از مرجع انتظامی به دادسرا منتقل و ثبت شعب مربوطه شده است.

او تسریع در رسیدگی و کاهش اطاله دادرسی، افزایش رضایت مندی مردم، رعایت اصل محرمانه بودن تحقیقات مقدماتی در دادسرا، نمود زحمات خالصانه همکاران اداری و قضایی دادسرا، جلوگیری از آمار غیرواقعی و جلوگیری از گم شدن پرونده‌های قضایی  را از نتایج تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی موجود در مراجع انتظامی دانست.

مظفری بیان کرد: براساس تاکیدات رئیس کل دادگستری استان کرمان، تلاش شد از انباشت پرونده‌های قضایی در مراجع انتظامی برای تسریع در تکمیل تحقیقات پرونده‌های کیفری، کاسته شود.

او گفت: اقدام برای  تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی در مراجع انتظامی شهرستان شهربابک با همکاری نیروی انتظامی به خوبی انجام شده و نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار