لزوم رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه

فرماندار اندیمشک با توجه به شرایط ویژه کرونا در شهرستان طی پیامی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با توجه به شرایط ویژه کرونا در شهرستان پیام مهمی خطاب به شهروندان صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همشهریان عزیز شهرستان اندیمشک

در چند روز اخیر سرعت انتشار و انتقال ویروس کرونا در شهرستان افزایش یافته و در نتیجه تعدادی از شهروندان به این ویروس منحوس مبتلا و در بیمارستان و یا منزل بستری و چند تن از همشهریان عزیز نیز فوت نمودند، که به خانواده‌های در گذشتگان تسلیت عرض نموده و برای بیماران شفای عاجل از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

شهروندان، بهترین و مطمئن‌ترین راه برای قطع زنجیره انتقال این ویروس شرکت نکردن در مراسم‌ها و تجمع هاو همچنین استفاده از ماسک می‌باشد، مطمئن باشید که زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شرکت نکردن در مراسم‌ها پرهیز از خروج غیرضروری از منزل سخت‌تر از مرگ خود و عزیزانمان نیست که گاهی برخی از افراد در برابر رعایت این موارد مقاومت می‌کنند.

از همه‌ی شما شهروندان درخواست دارم که در جهت حفظ سلامت خود و عزیزانتان از شرکت در این گونه مراسم‌ها خودداری نموده و امروز پنجشنبه از حضور در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور جدا خودداری نموده و از منزل اقدام به توزیع خیرات و نثار فاتحه برای درگذشتگان خود نمایید.

شهروندان عزیز، می‌توان کرونا را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شکست داد و جان بسیاری از همشهریان و عزیزانمان را از ابتلای به آن حفظ کرد و برای همه‌ی شما همشهریان عزیز از درگاه خدواند متعال سلامتی و سربلندی مسئلت دارم.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذولقرنین
۱۳:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
کرونا داره قربانی میگیره ....کرونا رو جدی بگیریم
آخرین اخبار