تخم مرغ های نیمرو نشده، دست قاچاقچی را رو کردند

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیونت ایسوزو ۴ هزار و ۷۹۰ کیلوگرم تخم مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از کامیونت ۴ هزار و ۷۹۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۶ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ کارگر با اشاره به اینکه مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند، گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
بسیار خوب