فرماندار اسد آباد در پیامی از مشارکت و همکاری گسترده مردم این شهرستان در اجرای طرح‌های جدید برای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرماندار اسد آباد در پیامی از همدلی، همراهی، مشارکت و همکاری گسترده مردم نیک‌اندیش این شهرستان در اجرای طرح‌های جدید برای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:
بی تردید مقابله و مواجهه با ویروس منحوس کرونا و مدیریت این بیماری جزء با مشارکت و همراهی آحاد مردم فهیم شهرستان و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نبوده و نمیتوان انتظار داشت بدون حضور همیشگی همشهریان عزیز، بر این بحران فائق آمد.
اینجانب بر خود فرض و لازم می‌دانم که از مشارکت هوشمندانه اقشار مختلف مردم شهرستان در اولین روز اجرا و اعمال محدودیت‌های جدید که نشان دهنده اندیشه والا و مسئولیت پذیری تک تک شهروندان این دیار می‌باشد، تقدیر و تشکر نمایم و از اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم فعالیت در مشاغل غیرضروری، عدم تردد شبانه در سطح شهر و ... در اجرای این طرح یاری نموده اند، مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم.

سعید کتابی در ادامه با بیان اینکه سلامت مردم از اولویت نخست برخوردار است و همه این سختگیری‌ها نیز با رویکرد حفاظت از سلامت آنان اعمال و اجرا می‌شود افزود: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا برای ریشه‌کنی آن نیازمند همیاری عموم شهروندان هستیم تا حداقل فرصتی برای کمک به بیماران بستری و کادر درمان پیش بیاید و این امر موجب قطع زنجیره بیماری شود.
او با اشاره به بازدید امروز خود از روند اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان اظهار داشت: محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیر از مشاغل ضروری در این شهرستان به خوبی از سوی مردم و اصناف اعمال شده که این سطح از مشارکت تحسین برانگیر است.

کتابی همچنین با اشاره به مراکز تست سریع کرونا شهرستان بیان کرد: در حال حاضر شانزده مرکز ثابت و دو مرکز سیار تست سریع کرونا در شهرستان به صورت رایگان در حال فعالیت هستند که از شهروندان درخواست داریم در صورت هر گونه کوچکترین علائم جهت اطمینان خاطر به این مراکز مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار