وضعیت آب و هوای ۲۰ فروردین؛

بارش پراکنده باران در اغلب مناطق کشور/ کاهش دمای هوا از شنبه در سواحل دریای خزر

از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا، دمای هوا در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، همدان، مرکزی، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، گیلان، غرب مازندران، خوزستان و شمال بوشهر، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه در برخی مناطق نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد. این وضعیت از یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز، شمال شرق و شرق و  همچنین دوشنبه در برخی نقاط شرق، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و سه شنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا، دمای هوا در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت.

دریای خزر و نیمه شمالی خلیج فارس از بعد از ظهر جمعه تا یکشنبه مواج است؛ همچنین از جمعه تا یکشنبه با توجه به وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب، غرب و جنوب شرق دور از انتظار نیست .


بیشتر بخوانید


آسمان تهران امروز نیمه‌ ابری همراه با غبار صبح‌گاهی و در برخی ساعات افزایش ابر و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار