توزیع کالا‌های اساسی زیر ذره بین بازرسان

طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از فردا ۲۱ فروردین در استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  اشرفی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا‌های عمومی مصرف کنندگان برای تهیه کالا‌های اساسی ازقبیل برنج، روغن، گوشت، شکر و سایر مواد غذایی از جمله خرما، زولبیا و بامیه، سبزیجات و ...، ضرورت نظارت و کنترل بر بازار با رویکرد پیشگیرانه را مضاعف کرده است.

اشرفی افزود: بر این اساس سازمان تعزیرات حکومتی همانند سال‌های گذشته طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف، واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های مرتبط با طرح مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

او گفت: گروه‌های هدف در این طرح اصناف عرضه کننده کالا‌های ضروری و مایحتاج اساسی مردم و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به اجرای این طرح در رمضان سال گذشته اعلام کرد: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سال گذشته تعداد ۱۸۵ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان ارسال که تمامی آن‌ها رسیدگی و متخلفین به پرداخت افزون بر ۶۰۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

اشرفی افزود: مردم در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند با تلفن گویای ۱۳۵ تماس گرفته و یا با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش‌ها و شکایات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.