بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰.

پرده برداری از سرقت‌های تنکابن / توقیف چوب جنگلی قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه جمعه ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ سارق سابقه دار و حرفه‌ای

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران انتظامی تنکابن به منظور پاکسازی نقاط آلوده، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات پلیسی به مرحله اجرا گذاشتند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه ۵ سارق سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی ماموران انتظامی به ۲۸ فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات اعتراف کردند.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی با اولویت گشت زنی در محور‌های جنگلی و کنترل خودرو‌های باری، ۲ خودروی نیسان حامل چوب را شناسایی و توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی‌های توقیف شده، ۵ تن چوب جنگلی که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های ساری برداشت شده بود راکشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی چوب، گفت: ماموران انتظامی محصولات قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف ۴۲ فقره سرقت در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا در آمد، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱۱ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیات‌های غافلگیرانه‌ای دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۴۲ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار