۱۰۷ نفر به آمار بیماران کرونایی خراسان جنوبی افزوده شدند

۲۸۵ آزمایش تشخیص کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی انجام شد که ۱۰۷ بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۵ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۱۰۷ بیمار جدید شامل ۱۴ بستری و ۹۳ سرپایی شناسایی شدند.

 او افزود: از این تعداد ۵۰ مورد از بیرجند، ۱۸ نفر از زیرکوه، ۹ مورد از فردوس، ۸ مورد از قاین، ۸ نفر از سرایان، ۷ نفر از درمیان، ۴ مورد از نهبندان، ۲ نفر از طبس و ۱ مورد از بشرویه بوده است.

مهدی زاده گفت: گفت: در حال حاضر ۲۳۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۰۰ نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از این تعداد ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال یک نفر نامساعد است.

او گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت یک مورد فوت جدید در بیماران کرونایی تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۷۴ نفر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۶۶ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۶۵ بیمار شامل ۲۲ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۶ هزار و ۲۵۵ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او افزود: تا روز گذشته ۴۶ هزار و ۸۸۱ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۷ هزار و ۱۲۹ بیمار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.