کرونا در کرمان ۲۶۰۰ قربانی گرفت!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۲۹۲ نفر است.

او با تفکیک کردن موارد مثبتی که هم اکنون در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بستریند، افزود: ۱۹۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۳ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳۷ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و ۴ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

شفیعی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۱۷ هزار و ۴۴۲ مورد اعلام کرده است.

او با اشاره به اینکه ۶۱ مورد جدید طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند، تصریح کرد: از این تعداد، ۴۶ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵ مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، ۳ نفر در سنین ۷۸، ۸۰ و ۹۱ نفر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان جان خود را از دست داده اند که ۲ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

شفیعی افزود: در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار