لزوم انجام کار و تلاش جهادیِ مسئولان برای رفع مشکلات مردم

امام جمعه ریگان گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم کار و تلاش جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه های این هفته نمازجمعه به روز انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: دانشمندان ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای دستاورد‌های بزرگی داشته اند.

او با اعلام اینکه اقدام موسادِ رژیم صیهونیستی در ترور دانشمندان ایران اسلامی حداکثر استیصال آن‌ها را نشان می‌دهد، افزود: تاکنون در زمینه انرژی هسته‌ای شهدای گرانقدری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده ایم.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به سخنی از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود"، تصریح کرد: دشمنان بدانند با ترور دانشمندان ما نمی‌توانند خللی در پیشرفت و آبادانی کشور ایجاد کنند.

او بیان کرد: نتیجه قطره قطره خون شهدا، بیداری مردم، رشد و شکوفایی انقلاب و روشن شدن راه به سوی حکومت قائم آل محمد (عج) است.

امام جمعه ریگان به سقوط صدام حسین دیکتاتور عراق اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در جنگ تحمیلی، پشتیبان صدام با تمامی امکانات و تجهیزات لجستیکی بودند.

او افزود: صدام جنایت‌های بزرگی از جمله شهادت علمای بزرگی همچون آل حکیم، بمباران شیمیایی حلبچه (که هنوز بسیجیان ما از آثار گاز خردل آن رنج می برند) انجام داد و بهترین، با شرافت‌ترین و با کرامت‌ترین فرزندان ایران اسلامی را به شهادت رساند.

حجت الاسلام رضازاده تصریح کرد: وقتی تاریخ مصرف صدام تمام شد، خود آمریکایی‌ها طناب دار را بر گردنش انداختند.

او بیان کرد: آن‌هایی که دل به آمریکا بسته اند و دل خوش به انتخابات آمریکا هستند، بدانند آمریکا به آن‌ها رحم نخواهد کرد و باید برای ما درس باشد که آمریکا به زباله دان تاریخ پیوست.

حجت الاسلام رضا زاده افزود: آمریکا و ایادی استکبارش بدانند مردم ایران زیر سلطه آمریکا نمی‌روند و همواره در نماز‌های جمعه ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا طنین انداز است.

امام جمعه ریگان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: نسبت دادن حلّال مشکلات کشور به برجام و امثال آن مفهومی ندارد، بلکه همه باید با کار، و ایثار در راه حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارند.

حجت الاسلام رضا زاده گفت: آن‌هایی که رونق اقتصادی را برای مردم قول داده اند،  باید آن را برای مردم عملیاتی کنند؛ چرا که امروز مردم مشکلات معیشتی دارند.

او تأکید کرد: باید برای مردم زحمت بکشیم و راه توسعه، پیشرفت و آبادانی مملکت را به برجام گره نزنیم.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام (ره) بیان کرد: بنیاد مسکن در مناطق محروم، خدمات ارزنده‌ای به روستاییان انجام داده است.

او در ادامه از مردم این شهرستان خواست: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، در ماه مبارک رمضان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام رضا زاده از پرستاران، کادر درمان و شبکه بهداشت ریگان به منظور انجام فعالیت‌های جهادی به مبتلایان به کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار