تاثیر گذار‌ترین بازیکنان فولاد ایران از نگاه AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲ بازیکن را به عنوان تاثیر گذار‌ترین بازیکنان نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز مانده به برگزاری مسابقه حساس پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میان نماینده کشورمان فولاد ایران و العین امارات در گزارشی به تحلیل بازی میان این ۲ تیم پرداخت و در ارتباط با بازیکنان کلیدی هر ۲ تیم و عملکرد آن‌ها صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

در گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از محسن فروزان دروازه بان فولادی‌ها و آیاندا پاتوسی هافبک این تیم به عنوان کلیدی‌ترین بازیکنان نماینده کشورمان نام برده شده است.

در ادامه این مطلب درباره محسن فروزان و آیاندا پاتوسی عنوان شده است که فروزان در این فصل تنها ۱۱ گل دریافت کرده و با ۹ کلین شیت نقش مهمی را در ثبث عملکرد خوب دفاعی تیم خود داشته است و پاتوسی نیز سابقه حضور در لیگ امارات و تقابل با تیم العین را داشته و در این فصل برای نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان بازیکن مهمی بوده و حضور او برای نماینده ایران می‌تواند تاثیر گذار باشد.

نماینده کشورمان فولاد خوزستان فردا شب و از ساعت ۲۰:۲۰ در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف العین امارات می‌رود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار