عبدالله زاده: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی مقابل العین امارات در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد عبدالله زاده بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی این تیم مقابل العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: العین تیم خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد، اما تیم ما آن ها  را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کرده ایم و می دانیم فردا بازی سختی را پیش رو داریم.

او ادامه داد: فولاد تیم با برنامه‌ای است و بازیکنان ما شرایط این بازی را درک کرده اند و آماده اند که خودشان را در بازی‌های آسیایی نشان دهند، چرا که تیم ما سختی‌های زیادی را در سال گذشته و برای رسیدن به اینجا کشیده است و نمی‌خواهیم به راحتی متوقف شویم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

او ادامه داد: به اینجا آمده ایم تا فداکاری کنیم، بجنگیم و از این مسابقات لذت ببریم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

بازیکن تیم فولاد ایران در پایان گفت: متاسفانه در فصل اخیر به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم، شرایط سختی را پشت سر گذاشته ایم و نتوانستیم بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم، اما اکنون تمام ۳۰ بازیکنی که اینجا هستند تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند و دل هواداران را شاد کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار