آشنایی با العین امارات حریف پر قدرت فولادی‌ها در پلی آف آسیا

العین امارات حریف پر قدرت تیم فوتبال فولاد خوزستان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از مهمترین تیم‌های غرب آسیا شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان، نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای صعود به مرحله گروهی این مسابقات ابتدا باید در دیداری حساس و در مرحله پلی آف این مسابقات  به مصاف حریف پر قدرت اماراتی خود یعنی العین برود و در صورت پیروزی مقابل این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

شاگردان نکونام به مصاف تیمی می‌روند که یکی از پر قدرت‌ترین و بهترین تیم‌های اماراتی در غرب آسیا محسوب می‌شود و حتی یک بار نیز در سال ۲۰۰۲/۳ موفق به قهرمانی در این مسابقات شده است.

العینی‌ها که در مسابقات این فصل لیگ امارات خلاف سال‌های گذشته نتایج چندان خوبی را کسب نکرده اند و با ۱۰ برد، ۷ تساوی، ۵ شکست و کسب ۳۷ امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ امارات قرار دارند، امیدوارند با حضور بازیکنان با تجربه و همچنین ستارگان خارجی خود بتوانند نماینده کشورمان یعنی فولاد خوزستان را شکست دهند و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

البته با توجه به نتایج تیم العین در ۶ مسابقه قبلی خود (۳ شکست، ۲ پیروزی و یک تساوی) و همچنین شرایط کلی این تیم اماراتی، آن‌ها روز سختی را مقابل نماینده کشورمان یعنی فولاد ایران پشت سر خواهند گذاشت.

اماراتی‌ها که سابقه حضور در مسابقات زیادی را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده‌های کشورمان دارند، در ۴ مسابقه قبلی خود مقابل تیم‌های ایرانی ۲ شکست و ۲ تساوی را به دست آورده اند. آن‌ها در این بازی‌ها یک شکست و یک تساوی را مقابل استقلال تهران و سپاهان اصفهان به دست آورده و در پیروزی مقابل نماینده‌های کشورمان نا موفق بوده اند.

هدایت تیم فوتبال العین امارات را پدرو امانوئل پرتغالی بر عهده دارد. امانوئل سابقه حضور در تیم فوتبال پورتو را به عنوان مربی و بازیکن داشته و در سال‌های اخیر با حضور در فوتبال آسیا و تیم‌های عربی شناخت خوبی را از تیم‌های این منطقه به دست آورده است؛ شناختی که می‌تواند با کمک گرفتن از بازیکنان خارجی خود برای این مربی پرتغالی سرنوشت ساز شود.

تیم فوتبال العین امارات با توجه به آمار سایت ترانسفر مارکت، به مبلغ ۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار یورو (۷۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) ارزش گذاری شده، ارزشی که از تمامی تیم‌های لیگ برتر کشورمان بیشتر است.

لیست تیم فوتبال العین امارات در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا:

خالد عیسی، محمد سعید بوسنده، ابراهیم الکعبی، حمد المنصوری، محمد فایز، ایریک ماندیز، سیف غازی، مهند سالم العنزی، تسوکاسا شیوتانی، محمد شاکر، خالد علی وسعید جمعة، عبد الله سمیر، سعود العبری، احمد برمان، یحیی نادر، محمد هلال، ناصر الشکیلی، علی البلوشی، محمد عباس، کایو کانیدو، عمر یاسین، خالد الحسانی، احمد القطیش، خالد البلوشی، بندر الاحبابی، فهد حدید، خالد السعدی، عیسی خلفان و لابا کودجو.

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و العین امارات شنبه ۲۱ فروردین از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب مسابقه مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند و تیم برنده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه مرسول پارک ریاض برگزار خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
و همچنین سابقه شیش تایی کردن تیم الاستقلال الریاضی را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نبرد اعراب اهواز و اعراب امارات جالب به نظر میرسه