راه‌اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: دو سایت جدید تلفن همراه در شهرستان‌های سقز نصب و راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه این سایت‌ها در روستای آیچی شهرستان سقز و محدوده هتل آریان شهرستان بانه نصب و به بهره‌برداری رسیده‌اند، افزود: برای این دو سایت اعتباری بالع بر ۴٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

او خاطر نشان ساخت: سایت مذکوردر روستای آیچی سقز به تکنولوژی‌های ۲G و ۳G و نیو سایت احداث شده در شهرستان بانه به تکنولوژی‌های ۲G,۳G و ۴G مجهز هستند.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که مشتریانی که در این نقاط ساکن هستند از سرعت و کیفیت مطلوب دیتای همراه بهره‌مند شده‌اند، اظهارداشت: با این اقدام شرایط امکان مناسب جهت آموزش از طریق فضای مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و ارسال پیام از طریق صوت و تصویربا کیفیت بالاتر برای مشتریان فراهم شده است.

حکمت یادآور شد: در حال حاضر ٢٩٥ هزار و ٥٦٠ مشترک همراه اول و ١٤٨ سایت BTS در شهرستان سقز و ٩٩هزار و ٧٥٥ مشترک همراه اول و تعداد ٦٧ سایت BTS در شهرستان بانه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالباتِ ارتباطی و مخابراتیِ به حق مشتریان، یکی از اولویت‌های کاری مخابرات منطقه در راستای تحقق مشتری مداری و حفظ جایگاه برند این مجموعه است، افزود: توسعه و ارتقا سایت‌های تلفن همراه با همین هدف از جمله برنامه‌های امسال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.