ارتقای ۲۱ سایت تلفن همراه در شهرستان مرزی بانه

مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارتقای ٢١ سایت تلفن همراه به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G در نقاط شهری و روستایی شهرستان بانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آزاد حکمت،مدیر مخابرات منطقه کردستان ارتقا سایت‌های تلفن همراه در شرایط کرونایی به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان را ضروری دانست وگفت:ارتقا ٢١ سایت تلفن همراه به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G در نقاط شهری و روستایی شهرستان بانه گامی مؤثر در ارتقا کیفیت ارائه خدمات به مشتریان است.

اوافزود: افزایش سرعت اینترنت، ارتقا کیفیت خدمات تلفن همراه به منظور رعایت اصل مشتری مداری از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

حکمت بیان کرد: از آنجایی که محدودیت‌های ایجاد شده در شرایط کرونایی موجب فعالیت بخش قابل توجهی از جامعه در بستر مخابراتی و فضای مجازی شده تحقق این مهم موجب رضایتمندی و جلب اعتماد مشتریان نسبت به تعهدات مخابرات شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: فعالیت دانش آموزان، دانشجویان، فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار‌های آنلاین در بستر فضای مجازی از نمونه‌های بارز نقش خدمات مخابراتی در زندگی روزمره مردم است و برای رضایتمندی مخاطبان در این عرصه تمام امکانات و تجهیزات را بسیج کرده ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.