طرح نظارتی ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده صمت خراسان جنوبی گفت: در طرح  نظارتی ماه مبارک رمضان، ۳۲ تیم بازرسی به همراه ناظران افتخاری، بازار را بصورت ویژه رصد می‌کنند.

او افزود: این طرح با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، خرما و شیرینی‌های مرسوم (زولبیا و بامیه) تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

تهوری تصریح کرد: این طرح با هدف تسهیل دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی - توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده صمت خراسان جنوبی رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب بر چسب قیمت بر روی تمامی کالا‌ها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تأکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایت‌های خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اعلام کنند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.