مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

بیش از ۸۵ روستای چرداول از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

شمس الهی گفت: چهار شهر سرابله، آسمان آباد، شباب و زاگرس و ۸۵ روستای شهرستان چرداول گازدار می‌باشند که این میزان معادل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی می‌باشد.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اینکه در سال جاری شهرستان چرداول به شهرستان‌های سبز کشور می‌پیوندد، گفت : تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۳ مشترک در این منطقه گازدار می‌باشند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۲۳ مورد خانگی و ۵۶۰ مورد دیگر غیر خانگی شامل مراکز صنعتی و تجاری هستند.

او تعداد انشعابات این شهرستان را ۷ هزار و ۷۷ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون ۴۲۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۷۵ کیلومتر شبکه تغذیه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در سال گذشته ۹ روستای بخش زاگرس چرداول گاز دار شده اند، ادامه داد : سه روستای دیگر بخش زاگرس در برنامه گازرسانی سال ۱۴۰۰ قراردارند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: بعلت گستردگی جغرافیایی، تعداد ۳۵ ایستگاه C.G.S و T.B.S فعال در این شهرستان وجود دارد.

او  به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان " تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت ۸۶ واحد تولیدی صنعتی فعال گازدار در سطح شهرستان، شرکت گاز استان ایلام به منظور تحقق نامگذاری سال، برنامه‌های مدونی برای تسهیل در گازرسانی به سایر مراکز صنعتی و تولیدی چرداول در دستور کار قرار داده تا بتواند نقش خود را در تحقق شعار امسال عملیاتی کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.