استاندار کرمان :

هیچ کوتاهی را در اجرای طرح محدودیت های کرونایی نمی‌پذیرم

زینی وندگفت: هنوز تعدادی از فرمانداری‌ها، ایست و بازرسی‌ها را اجرا نکرده‌اند، پذیرفتنی نیست و تا آخر وقت امروز همه باید کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند استاندارکرمان در هفتادمین جلسه پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان کرمان گفت: مسئولیت اجرایی تصمیمات مقابله‌ای به عهده فرمانداران و مسئولان شهرستانی هستند.

او خطاب به دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد گزارش کم‌کاری مدیران کل و فرمانداران را در اجرای وظایفشان به وی اعلام کنند و افزود: گزارش کم‌کاری مدیران شهرستانی را هم به فرمانداران ارائه دهید.

استاندار کرمان ابراز داشت: اول از همه باید نظارت بر خودمان را در اجرای طرح‌ها و دستورالعمل ها جدی بگیریم، اینکه هنوز تعدادی از فرمانداری‌ها، ایست و بازرسی‌ها را اجرا نکرده‌اند، پذیرفتنی نیست و تا آخر وقت امروز همه باید کار را انجام دهند.

زینی‌وند تصریح کرد: همه امکانات دولتی باید در اختیار و در تعامل برای اجرای طرح‌های مقابله‌ای و مراقبتی و محدودیت‌ها قرار گیرند، که در این راستا فرمانداران محور کار هستند و امکانات را برای اعمال محدودیت‌ها بسیج کنند.

استاندار کرمان به نیروی انتظامی برای تشدید اجرای محدودیت تردد‌ها تاکید کرد و گفت: روال عادی کاری و باز بودن مغازه‌ها و دورهمی‌ها، وضعیت را برای کنترل بیماری دشوار می‌کند.

زینی‌وند تعریف شبکه نظارت بر محدودیت‌ها را لازم دانست و گفت: کوتاهی دستگاه‌ها در اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی را گزارش دهید، مدیری که نمی‌تواند با این شرایط کار کند، استعفا دهد ،باید مردانه کار کرد و هیچ کوتاهی را در اجرای طرح نمی‌پذیریم.

او گفت: محدودیت‌ها براساس رنگ‌بندی و طرح هوشمند محدودیت‌ها تعریف شده است، در تفکیک صنوف هم مرجع اصناف است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار