توزیع ۱۵۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب اجرای طرح مواسات و کمکهای مومنانه، بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه مواسات و کمکهای مومنانه برای آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان کمک معیشتی و بهداشتی از سوی بسیجیان و نهادهای حمایتی استان جمع آوری و بین نیازمندان و اسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

او با بیان تداوم توزیع بسته های حمایتی افزود: کمک های مومنان طی ماه مبارک رمضان در سه مرحله انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رزمایش مرحله اول توزیع کمک های معیشتی و بهداشتی در طول ماه مبارک رمضان با اعزام کاروان های کمکهای مردمی به سراسر شهرستانهای ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۲ برگزار می شود.

او ادامه داد: همچنین مرحله دوم در اواسط ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) همراه با تجلیل از خیرین و نیکوکاران، و مرحله سوم در اواخر ماه رمضان برگزار می گردد.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری خاطرنشان کرد: نیمی از این کمک ها به منظور پشتیبانی از خانواده های درگیر با کرونا در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کسانی که در قرنطینه خانگی به سر می برند استفاده خواهد شد.

او در پایان درخصوص جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم در جامعه، زکات فطریه و نزولات مردمی در پایگاه های بسیج و مساجد محلات جمع آوری و با تدابیر لازم و نظارت دقیق بین نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان کرونا در همان محل و شهرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار