سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان:

مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) از کیفیت خوبی برخوردار بود

فاطمه بهرامی گفت: مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) کیفیت خوبی داشت و اکثر قهرمانان به نام در این رقابت‌ها شرکت کردند.

فاطمه بهرامی، سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد این تیم در مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) اظهار کرد: تیم بانوان استان اصفهان در این مسابقات که رقابت‌های آغاز فصل نیز محسوب می‌شوند، با تعداد ۸ ورزشکار حضور یافت و با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز موفق به کسب سکوی سوم کشور در بخش تیمی شد. ریحانه مبینی از اصفهان در ماده پرش طول موفق شد رکورد ملی این ماده را که در گذشته با رکورد ۶.۱۷ متر در دستان خودش بود، با ثبت حد نصاب ۶.۲۶ متر ۹ سانتی‌متر بهبود ببخشد.

بهرامی با اشاره به این که این رقابت‌ها با حضور بیش از ۱۷۰ ورزشکار در قالب ۳۲ تیم طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ فروردین در شهر مشهد مقدس برگزار شد، گفت: این مسابقات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و اکثر قهرمانان به نام و عنوان دار کشور حضور داشتند. به لطف خدا تیم خوبی از استان اصفهان روانه این مسابقات شد که بانوان توانمند ما با تلاش خود موفق شدند پس از سال‌ها روی سکوی رقابت‌های دو و میدانی کشور بایستند و مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کنند که جا دارد از قهرمانان عزیز، مربیان فعال، مسئولان کمیته ها، کادر اجرایی و  محمدرضا برکت، رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان تشکر و قدردانی کنم.

او با اشاره به این که هدف اصلی هیئت دو و میدانی استان اصفهان کسب عنوان قهرمانی بانوان کشور است، بیان کرد: تیم  دو و میدانی استان اصفهان در رقابت‌های جام امام رضا (ع)  فرزانه فصیحی را به دلیل حضور در اردوی آمادگی کشور صربستان، در اختیار نداشت و در صورت حضور سریع‌ترین بانوی ایران در تیم اصفهان، بدون شک جایگاه بهتری را کسب می‌کردیم.  با توجه به این که مسابقات قهرمانی کشور بانوان، خرداد امسال برگزار خواهند شد، هدف ما کسب عنوان قهرمانی در بخش بانوان کشور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار