اعزام جهادگران نهاوندی به خط مقدم مقابله با کرونا

با شیوع گسترده ویروس کرونا در نهاوند دو اکیپ از بسیجیان جهادگر این شهرستان برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به درخواست بیمارستان‌های آیت الله علیمرادیان و شهید قدوسی برای اعزام بسیجیان جهادگر به این دو بیمارستان، افزود: در موج سوم شیوع ویروس کرونا در شهرستان جهادگران خواهر و برادر به مدت یک ماه در دو بیمارستان شهرستان مشغول خدمت‌رسانی بودند.

او افزود: در موج چهارم نیز با توجه به افزایش بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بیش از ۲۰ نفر از جهادگران خواهر و برادر به صورت دو شیفت صبح و عصر ۸ ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان هستند.

مختاری بیان کرد: شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز بوده و به همین منظور از ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود و در همین زمینه بسیجیان سپاه ناحیه نهاوند به کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی در ورودی‌های شهر استقرار یافته و بر محدودیت‌های کرونایی نظارت دارند.

او  با بیان اینکه رشادت‌های امروز جهادگران تداعی‌کننده ایثار رزمندگان جنگ و جهاد است، یاداور شد: از همه مردم تقاضا داریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.