تعطیلی یک هفته‌ای کتابخانه‌های عمومی استان قزوین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به مدت یک هفته تعطیل هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان قزوین در ابتلا به بیماری کرونا و تصمیم ستاد مقابله با کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان به مدت یک هفته تعطیل هستند.

محمدبیگی افزود: بر این اساس کتابخانه‌های عمومی استان تا روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه تعطیل هستند و به صورت حضوری خدماتی ارائه نمی‌دهند و امکان امانت گرفتن کتاب به صورت حضوری و استفاده از سالن مطالعات وجود ندارد.

او اضافه کرد: البته خدمات کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی ادامه دارد و در بستر فضای مجازی اقدامات فرهنگی انجام می‌شود و افراد می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها در این فضا استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در ادامه گفت: استان قزوین دارای ۳۷ باب کتابخانه نهادی و ۲۲ باب کتابخانه مشارکتی است که ان شاالله با بهتر شدن شرایط، کتابخانه‌ها خدمات خود را به صورت حضوری هم ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.