بررسی مشکلات آب فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: عزمی جدی در خوزستان و کشور برای حل مشکلات طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به وجود آمده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک اخیر با برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در خوزستان گفت: وزیر نیرو در اجرای برنامه ششم توسعه در سال ۹۶ مکلف بود برای تامین آب فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری اقدام کند، اما چنین مساله‌ای رخ نداد.

او با بیان اینکه از ابتدای مجلس یازدهم پیگیر مساله آب بوده‌ایم، زیرا حیات خوزستان به آب وصل است و باید به مساله آب استان نگاه ویژه‌ای شود، افزود: در بازدیدی که اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از شهر‌های شمالی خوزستان در بحث آب داشتند، قصور دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارت نیرو در اجرای وظایف محرز شد.

ورناصری  اظهار داشت: این اعضا با حضور در شهر‌های شمالی خوزستان از جمله مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا وضعیت اراضی کشاورزی آبی و دیم، وضعیت آبی این شهر‌ها و همچنین مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده کردند؛ که جمع‌بندی‌های خوبی در این زمینه انجام شده و دستاورد‌های خوبی برای استان و به ویژه شهر‌های شمالی خوزستان پس از این سفر پیش‌بینی می‌کنم.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه عزمی جدی در سطح خوزستان و کشور برای حل مشکلات تخصیص آب فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به وجود آمده است، تصریح کرد:  امیدواریم با اجرای این طرح، درصد زیادی از مشکلات منطقه به ویژه بیکاری رفع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.