شرایط و نحوه ثبت نام در بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور

در این گزارش می‌توانید از مراحل ثبت نام متقاضیان در انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی آگاه شوید.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی که قصد دارند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکت‌ها ثبت نام کنند، تا ۲۸ فروردین فرصت دارند با مراجعه به «سامانه ستان» ثبت نام خود را انجام دهند.مراحل ثبت نام در به شرح زیر است.

مرحله اول: ثبت نام در سامانه ستان

لازم است اشخاص حقیقی جهت ثبت نام در سامانه ستان به آدرس setan.seo.ir مراجعه کنند و سپس از طریق کلید ثبت نام اشخاص حقیقی مطابق فایل اقدام نمایند.

نکته:الزامیست که ثبت نام توسط خود شخص انجام شود. همچنین اطلاعات خواسته شده در پروفایل شخص ثبت می‌شود. کاربران در تکمیل اطلاعات دقت کافی اشته باشند.

ثبت نام اشخاص حقیقی:با انتخاب کلید ثبت نام اشخاص حقیقی، فرم ثبت نام نمایش داده می‌شود.
نکته:نیازی به زدن گزینه (نماینده موسسین هستم) برای ثبت نام متقاضیان تایید صلاحیت شرکت‌های سرمایه گذاری استانی نمی‌باشد.

انواع پیغام‌ها در زمان ثبت نام:

این پیغام لطفا اطلاعات را بررسی و در صورت صحیح بودن ثبت نام نمایید، زمانی به کاربر نشان داده می‌شود که اطلاعات شخصی او قبلا در سیستم ثبت شده باشد که لازم است کاربر صحت این اطلاعات را برسی کند و در صورت درست بودن بر روی ثبت اطلاعات کلیک کند. در غیر این صورت با پشتیبانی سامانه تماس بگیرد.

این پیغام که شما قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید، زمانی به کاربر نمایش داده می‌شود که کاربر قبلا در سیستم ثبت نام کرده باشد. در این حالت در صورت فراموشی رمز به راهنمای موجود بر روی سایت جهت بازیابی رمز عبور مراجعه نمایید.

مرحله دوم:تکمیل اطلاعات پروفایل

پس از ثبت نام لازم است شخص با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، وارد صفحه کاربری خود شود. پس از ورود، فرمی مشاهده می‌شود. از طریق کلیک بر روی ویرایش پروفایل کاربر باید اقدام به تکمیل اطلاعات شخصی خود نماید. این آیتم شامل صفحات اطلاعات اصلی، اطلاعات وابستگان، سوابق سکونت، تحصیلی، سوابق حرفه‌ای، سوابق شغلی، سوابق تخلفاتی و دانلود پرسشنامه است.

مرحله سوم:ایجاد دسترسی

لازم است داوطلبان عضویت در هئیت مدیره به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی دسترسی دهند. به منظور ارائه دسترسی، بایستی پس از ورود به کاربری بر روی گزینه (مدیریت دسترسی ها) کلیک شود. با زدن دکمه ایجاد، فرم زیر نمایش داده می‌شود.

در این فرم کاربر بایستی سمت خود را عضو غیر موظف و شخصی حقوقی را سرمایه گذاری استانی خود انتخاب نموده و بعد از تکمیل اطلاعات و اعطای دسترسی نسبت به دانلود پرسشنامه تکمیل شده اقدام نموده و بعد از امضا تمامی صفحات، تصویر آن را از طریق پست الکترونیکی sem@seo.ir برای سازمان ارسال نماید.

مرحله چهارم:ارسال در خواست تایید صلاحیت

صلاحیت عمومی و حرفه‌ای متقاضیان عضویت در هئیت مدیره انواع نهاد‌های مالی، از طریق ارسال در خواست فرآیند صلاحیت مدیران توسط سازمان بورس بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار