تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در مازندران

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مازندران در شهرستان‌های دارای وضعیت کرونایی قرمز تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا و تغییر وضعیت شهرستان‌ها برابر مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، برای حفظ سلامت مردم محدودیت‌هایی در تردد‌های بین شهری و مراکز خدمت رسانی به شهروندان توسط نیروی انتظامی نیز به اجرا گذاشته شده است.

او افزود: در اجرای این طرح مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان و شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع بعدی و تغییر وضعیت آنان به شرایط زرد و یا نارنجی تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این مراکز در شهرستان‌های دارای وضعیت کرونایی زرد و نارنجی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به ادامه فعالیت خواهند بود.

سرهنگ بیگلری افزود: اعتبار وکالت نامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روز‌های تعطیل شده ازسوی ستاد ملی کرونای کشور، در شهر‌های با وضعیت قرمز تمدید شده است.

او گفت: متقاضیان دریافت گواهینامه‌های رانندگی نیز در این مدت می‌توانند حسب تمایل، پس از طی دوره‌های مهارتی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، برای ادامه مراحل آموزش نظری آئین نامه پس از بهبودی اوضاع کرونا اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشره به محدودیت‌های تردد و ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی در مبادی ورودی شهرستان‌های دارای وضعیت کرونایی قرمز از مردم خواست: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفر‌های غیر ضروری به این شهرستان‌ها خودداری کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.