سکونت ۸۰ درصد از جمعیت خراسان رضوی در مناطق قرمز کرونایی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۸۰ درصد از جمعیت خراسان رضوی در مناطق قرمز کرونایی ساکن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با شروع موج چهارم کروناسکونت ۸۰ درصد از جمعیت خراسان رضوی در مناطق قرمز کرونایی هم اکنون ۸۰ درصد از جمعیت خراسان رضوی در مناطق قرمز کرونایی قرار دارند.

او افزود: موج چهارم کرونا با تغییر وضع مشهد و پنج شهرستان دیگر به رنگ قرمز به مراتب شدیدتر از موج‌های قبلی و تعداد بستری شدگان روزانه کرونا افزایش چشمگیری یافته که نگران کننده و خطرناک است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد بیماران بستری و سرپایی در خراسان رضوی به شدت در حال افزایش است و متاسفانه علاوه بر دیگر گروه‌های سنی، کودکان، نوجوانان و جوانان نیز در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند و لازم است که مردم از حضور در دورهمی‌ها و رفت و آمد‌های خانوادگی که مهمترین عامل شیوع بیماری محسوب می‌شود اجتناب کنند.

قلیان بیان کرد: در مشهد و همه شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه مراکز منتخب ویژه کرونا فعال است و به مراجعان خدمات ارائه می‌شود و در صورت تشخیص پزشک مستقر در مرکز، تست کرونا به صورت رایگان از بیماران گرفته می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.