اطلاعاتی درباره مشخصات و تاریخ عرضه Realme 8 5G فاش شد

شرکت Realme با انتشار ویدئویی از عرضه نسخه جدید گوشی خود با نام Realme 8 5G به بازار موبایل جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی Realme از نسخه جدید Realme 8 رونمایی کرد که قرار است با فناوری نسل پنجم در تاریخ ۲۱ آوریل به بازار تلفن‌های همراه عرضه شود. این شرکت ویدئویی را در حساب رسمی خود در فیسبوک منتشر کرد که نشان می‌دهد گوشی Realme 8 5G آرم Dare To Leap را در قسمت پشت دارد، که مانند نسخه نسل چهارم این مدل از تلفن‌های هوشمند، عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


مشخصات ظاهری Realme 8 5G

این گوشی برخلاف مدل 4G که با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی ارائه شده بود، دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی و صفحه نمایش انتظار می‌رود که سوراخ دار عرضه شود، همچنین پنل پشتی Realme 8 5G مشابه V13، 5G است. ظاهراً این گوشی شبیه ماژول دوربین مستطیلی و رنگ خاکستری شبیه وانیل Realme 8 و شبیه به نسخه‌ای است که در هند رونمایی شد.

افشای اطلاعاتی درباره مشخصات و تاریخ عرضه Realme 8 5G

این گوشی مجهز به پردازنده Dimensity 700 SoC با ۸ گیگابایت رم، سیستم عامل اندروید ۱۱، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و خواننده اثر انگشت نصب شده در کنار آن است. گوشی Realme 8 5G دارای ضخامت ۸.۵ میلی متر و وزن ۱۸۵ گرم است که همان مشخصات V13، 5G است با این تفاوت که بین هر دو گوشی تراشه NFC است که در V13، 5G وجود ندارد.

افشای اطلاعاتی درباره مشخصات و تاریخ عرضه Realme 8 5G

انتظار می‌رود که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات بالاتر یا بالاتر ارائه شود. گزارش شده که این تلفن از اسکنر اثر انگشت جانبی، Wi-Fi باند دوگانه، NFC و سایر ویژگی‌های اتصال برخوردار خواهد بود. مشخصات دیگر مانند نمایشگر، تنظیم دوربین هنوز هم به شکل یک معما باقی مانده است. گفتنی است؛ تلفن Realme 8 5G ممکن است همان V13، 5G باشد، که برای عرضه به بازار‌های جهانی تغییر نام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار