کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی مدعی دست داشتن موساد در حادثه نطنز شد

یک رسانه رژیم صهیونیستی مدعی دست داشتن سازمان جاسوسی این رژیم در حادثه امروز تاسیسات هسته‌ای نطنز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) با ادعای استناد به منابع اطلاعاتی غرب مدعی دست داشتن موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی صهیونیست‌ها) در حادثه امروز تاسیسات نطنز شد.

این رسانه صهیونیستی مدعی شد: «موساد حمله‌ای به تاسیسات نطنز انجام داده که خسارات بسیاری به همراه داشته است. این یعنی یک آسیب جدی به قلب غنی‌سازی اورانیوم در ایران. غنی‌سازی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.»

همزمان رادیو اسرائیل به نقل از منابع اطلاعاتی مدعی شد: «خسارتی که به تاسیسات نطنز وارد شده، خسارت بزرگی است و سانتریفیوژ‌ها را نیز شامل شده است.»

به ادعای این رسانه صهیونیستی: «تخمین‌ها نشان می‌دهد که به‌دنبال این حمله توانایی ایران برای غنی‌سازی مختل می‌شود.»

صبح امروز «بهروز کمالوندی» معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی وقوع حادثه‌ای در بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز را تایید کرد.

«علی‌اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، در واکنش به این حادثه آن را محکوم دانسته و این حادثه را تروریستی اعلام کرد. او همچنین گفت: «ایران این حق را دارد تا به این اقدام واکنش دهد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
از وقتی خاطرم هست اونا هی میزنن ، رسمی و غیر رسمی اعلام میکنن که زدیم ، ماهم اعلام میکنیم پاسخ آن هارو در زمان مناسب خواهیم داد . و این سیکل ادامه داره . هیچ بازدارندگی ایجاد نکردیم که اگه کرده بودیم اینجور نمیشد که هروقت خواستن بزنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
بابا بزنید اسرائیلو له کنیدا.من نمی‌دونم چرا هیچ کاری انجام نمیدین...؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
از این حق پاسخگویی تا به الان چه استفاده ای شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقدر حرف و شاخ و شونه کشیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا یه کاری بکنید یه کم دل ملت رو شاد کنید....دانشمندانمونو ترور کردن...فخری زاده رو شهید کردند ..هر چند وقت یه بار هم یه حادثه تو نیروگاهها برامون درست میکنند و مسئولان ما هم فقط تهدید میکنند و حرف از انتقام میزنند ...ولی در عمل ما هیچ چیزی ندیدیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام
همش همینو میگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
نه رژیم کوچک اشغالگر از این غلطها نمیتونه بکنه فقط کار خائنان داخلیه متاسفانه اونهارو باید صد بار اعدام کنید که از داعشی وصهیونیست و منافق بدترند این خائنین داخلی هستند که ارز و مرغ و روغن و.....بالاپایین میکنند ودزدی اینا باید قطع ید بشن طبق قرآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
با سلام تا کی باید خسارت گستاخی رژیم صهیونیستی را تحمل کرد
Iran (Islamic Republic of)
اگاه
۰۰:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
فعلا معلوم نیست
تا وقتی ک ببینیم کیو میخوان شهید کنن تا دوباره ی حرکتی بزنیم
Australia
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
چرا کشورمون پاسخی نمیدن بهشون؟تا کی قراره سکوت کنیم
Pakistan
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
مگه میزارن الان یه بنده خدایی میادمیگه مادست اسراییل روخوندیم اونااین کاررومیکنن ک مذاکرات به نتیجه نرسه مافعلا پاسخی نمیدهیم و منتظرمیمونیم تاشمااقدام بعدی تون کنین بعدمیایم دوباره میگیم ایران حق هرپاسخی رو براخودش قائله ولی ایقد خوبه جوابشون نمیده بعدم همه یادشون میره تا خرابکاری بعدی.
Iran (Islamic Republic of)
-
۱۳:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
خب نمیتونه لابد
آخرین اخبار