فضای مجازی زیر ذره بین قانون

دادستان شهرستان بشرویه گفت:‍ هشدار‌های قانون به مدیران کانال ها، گروه‌ها و کاربران فضای مجازی جدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی دادستان شهرستان بشرویه گفت: در خصوص شبکه‌های مجازی در شهرستان بشرویه توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی رصد‌های دقیق صورت می‌گیرد.

او افزود: در طی چند مدت تذکراتی به گردانندگان کانال‌ها و وبرخی از کاربران داده شده است چرا که قصد ما پیشگیری از وقوع جرم است نه برخورد و در همین جهت ابتدا تذکر و در صورت عدم رعایت تشکیل پرونده انجام می‌شود.

خسروی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و پرشور اولویت دستگاه قضایی و دادستانی بشرویه است گفت: با نزدیک شدن زمان انتخابات شاهد برخی اقدامات توسط کاربران در فضای مجازی هستیم که از دید قانون اقدام به تخریب برخی رقیبان یا مسئولین می‌کنند.

دادستان بشرویه بیان کرد: دستگاه قضایی با روی باز از هرگونه انتقاد سازنده استقبال می‌کند و هیچ یک از مسئولان از این انتقاد‌ها نباید ناراحت شوند.

او درادامه به مدیران کانال‌ها گروه‌ها و سایر کاربران فضای مجازی هشدارداد که از ارسال پیام‌های حاشیه دار یا بی انگیزه کردن مردم از شرکت در انتخابات ، خودداری کنند چراکه در صورت هتک حرمت با نشر اکاذیب و یا تشویش اذهان عمومی پس از طرح شکایت تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند و از ادامه فعالیت کانال یا گروه آنان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار