اجرای محدودیت‌های ترافیکی در آذربایجان غربی

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی از اجرای محدودیت ترافیکی کرونایی با توجه به وضعیت جدید شیوع بیماری ناشی از کرونا در معابر داخلی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ عباس فرمانی رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: با توجه به اوج گیری تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ،  ورود و تردد خودرو‌های با پلاک غیربومی و نیز خروج پلاک‌های بومی  در وضعیت قرمز ممنوع بوده و مبلغ ده میلیون ریال برای رانندگان خاطی اعمال قانون خواهد شد و همچنین ورورد و تردد خودرو‌های با پلاک غیربومی و نیز خروج پلاک‌های بومی در وضعیت نارنجی ممنوع بوده و مبلغ پنج میلیون ریال برای رانندگان متخلف  اعمال قانون خواهد شد.

سرهنگ فرمانی افزود: تردد کلیه خودرو‌ها از ساعت ۲۲ الی ۳ در کلیه شهر‌ها با وضعیت‌های (قرمز، نارنجی، زرد، آبی) ممنوع بوده و رانندگان متخلف به علت تردد غیر ضرور در ساعات محدودیت ترافیکی به مبلغ  دو میلیون ریال اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان اظهارامیدواری کرد : با همکاری مردم و عمل به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، کاهش تردد‌های غیر ضرور شاهد کاهش روند بیماری کرونا و شکستن زنجیره شیوع و انتقال آن باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.