جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری کرونا در زنجان برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ربیع خانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با تعداد محدود برگزار شد.


او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت برای برگزاری جلسات حضوری فراهم نیست و از همین رو برنامه‌ها با تعداد محدود و در کمترین زمان ممکن برگزار می‌شود.


ربیع خانی با اشاره به همکاری موسسه فرهنگی لوح زرین‌مانی در برگزاری جشنواره تولیدات کرونا، ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت هنر و شکوفایی استعدادها در این زمینه جشنواره تولیدات هنری برگزار شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در چهار بخش عکس، فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، دلنوشته و پیام کودکان به صورت تصویری برگزار شد، گفت: آثار قابل توجهی به جشنواره ارسال شده است.


او افزود: محور‌های اصلی این جشنواره شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، عدم مسافرت و ماندن در خانه، بهداشت روانی خانواده، مدافعین سلامت، رعایت بهداشت فردی، مراقبت از سالمندان و یلدای سالم با پرهیز از دورهمی‌های مرسوم بود.


احمدخانی با بیان اینکه ۹۳ عکس از ۳۵ شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، ا: ۱۴ اثر در بخش پیام کودکان تصویری، ۳۷ دلنوشته و ۲۶ فیلم کوتاه نیز از ۲۳ شرکت کننده ارسال شده بود.


او در خصوص داوری این جشنواره گفت: حمید رضا بازرگانی و میری داوری جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا را عهده‌دار بودند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: در راستای اهداف فرهنگی و هنری و با توجه شرایط خاص کرونایی جامعه و بهره‌وری هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها در تبیین رفتار‌های صحیح به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ جشنواره تولیدات مردمی در فضای مجازی برگزار شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.