قلیچ: پرسپولیس بهترین تیم ایران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه داد.

 

وحید قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان , درباره گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس در گروه آسانی قرار گرفته است و به نظرم این تیم‌ها نمی‌توانند مشکلی برای پرسپولیس ایجاد کنند. انتظارات از پرسپولیس بالا است؛ چرا که بهترین نفرات و کادر فنی را در اختیار دارد و امیدوارم در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.

او درباره نبود سعید آقایی در دفاع چپ گفت: متاسفانه آقایی به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا از همراهی تیم محروم شد؛ اما علی شجاعی می‌تواند نبود سعید آقایی را به خوبی پوشش دهد. یحیی گل محمدی حتما به این بازیکن اعتقاد داشته که او را جذب کرده است.

قلیچ در خصوص میزبانی تیم گوای هند اشاره کرد: من در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های ۱۹۹۲ که به میزبانی کشور هند بود، حضور داشتم. در آن زمان هندی‌ها میزبانی بسیار عالی داشتند و مطمئنا پس از گذشت سال‌ها هم می‌توانند میزبانی خوبی داشته باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و توقعات بالایی از این تیم وجود دارد. استقلال هم بازیکنان خوبی دارد و می‌توانند موفق شوند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
به نظر شما پپپپله !!!
ولی به ظر ما از بی معرفتی و.... بله !!!
آخرین اخبار