شکوری: اعتراض شدیدمان را به مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرده ایم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط مختلف سرخ‌های تهران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره تاخیر ۳۶ ساعته جواب دهی تست PCR اعضای کاروان پرسپولیس ایران اظهار داشت: متاسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار داده بودیم.

وی افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم، اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.


بیشتر بخوانید


سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات برای پیگیری این موضوع، تصریح کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم.

شکوری عنوان کرد: در پاسخ به پیگیری ما، اعلام شده است تا ظهر امروز، پاسخ تست‌ها آماده می‌شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می‌کنند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری‌ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می‌دهیم.

شکوری در نهایت اضافه کرد: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط و وضعیت حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.