طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در یزد کلید خورد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت:این سازمان در ادامه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ را نیز از شنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ با برقراری اکیپ‌های ویژه کنترلی و تشدید اقدامات نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان به اجرا در می‌آورد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: اجرای طرح رمضان با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‎های مرسوم این ماه صورت می‎ گیرد.

او ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا‌ها و خدمات در استان و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه، انجام می‎ شود.

علمداریزدی تاکید کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی، برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با همه امکانات و نیرو‌های تحت اختیار و به خصوص با استفاده از توان ظرفیت تشکل‎های صنفی و نهاد‌های مردمی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

او تصرح کرد: هماهنگی و استفاده از حداکثر توان سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط استان از جمله جهادکشاورزی، ادارات کل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف و... با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی برای بازرسی‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان قرار دارد تا در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و رفع التهاب بازار اقلام پرمصرف این ماه تمهیدات و اقدامات کنترلی مناسب بعمل آید. ضمن اینکه انجمن‎های حمایت از حقوق مصرف‎ کنندگان نیز در سطح استان در اجرای طرح همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.