تامین ۱۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از تامین ۱۱۰ سری جهیزیه با همت خیران و نیکوکاران برای نوعروسان نیازمند در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با همت خیران و نیکوکاران ۱۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت تهیه و در آستانه ماه مبارک رمضان در بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

او ارزش ریالی هر یک از جهیزیه‌های اهدایی را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است که به صورت عمده و به قیمت کارخانه تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون ۳۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه قرار دارند، اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک خیران خواهیم توانست زمینه ازدواج جوانان به خصوص فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت را فراهم کنیم.

دشتی به اجرای «پویش ایران همدل» و «پویش ایران مهربان» در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با یاری مردم نیکوکار اردبیل تلاش داریم در ماه رمضان خدمات قابل توجهی را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.