استقرار ۲۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به «هفته احسان و نیکوکاری»، گفت: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل همواره در یاری‌رسانی به فقرا از یکدیگر پیشی می‌گیرند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی بسیاری از خانوار بی‌بضاعت جامعه لازم است در آستانه سال نو بیش از پیش به فکر محرومان جامعه باشیم.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۱ هزار خانوار در قالب بیش از ۸۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند، افزود: پاسخگویی به تمام نیاز‌های خانوار مستمند جامعه یاری یکایک نیکوکاران را می‌طلبد که امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر در «جشن نیکوکاری» بتوانیم بر مسائل آن‌ها فایق آییم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی آن که برخی اقشار جامعه را درگیر کرده است، نیازمند یاری‌رسانی هرچه بیشتر به آن‌ها هستیم، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، جشن عاطفه‌ها و احسان حسینی، شاهد کمک‌های بیشمار خیران اردبیلی برای رفع نیاز‌های اساسی مددجویان بودیم که همچون سنوات گذشته در «جشن نیکوکاری» نیز تاکنون مشارکت چشمگیری داشته‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه «جشن نیکوکاری» در سال‌جاری با شعار «عیدی برای همه» در حال برگزاری است، گفت: این جشن براساس توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود که مورد استقبال خیران قرار گرفته است.

دشتی با اشاره به اینکه در تمام ۲۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان اردبیل دستگاه کارت‌خوان مستقر شده است، بیان کرد: خیران از طریق طریق کد آنی‌پرداخت #۱*۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان برسانند.

او با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، افزود: نیکوکاران با ارسال پیامک به سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ هم می‌توانند در شادی مددجویان و خانوار بی‌بضاعت جامعه سهیم شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.