۴ نکته کارآمد برای افزایش بهره‌وری در محل کار

موفقیت بیشتر در محل کار نیازمند این است که با مدیریت زمان، بهره‌وری خود را در کار بالاتر ببریم.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تا به حال در محل کار خود به این خاطر که کاری را تمام نمی‌کنید، از خودتان شکایت کرده‌اید؟

این یک واقعیت است که ۷۵ درصد از اوقات، در هر محیط کاری حواس پرتی، میان کار پریدن و تماس تلفنی اتفاق می‌افتد، اما وظیفه شما در کار این است که با استفاده از مدیریت زمان مناسب و انجام کار‌ها با ایجاد انگیزه در دفتر، زمان زیادی را برای خود ایجاد کنید.

انجام دادن کار‌های سخت در محل کار، شما را به سمت بهره‌وری بهتر و موفقیت بیشتر در هر شغلی سوق می‌دهد.


بیشتر بخوانید


مدیریت زمان و کار سخت بدون وقفه

این واقعیت که شما می‌دانید در کارتان وقفه‌ای ایجاد نمی‌شود، شما را قادر می‎‌سازد تا تمرکز بهتر و تولید بیشتری داشته باشید.

به این ترتیب، اگر در خانه کار می‌کنید، باید تلفن خود را خاموش نگه دارید تا هیچ تماسی با شما گرفته نشود، زیرا کار سخت بدون وقفه برای مدت طولانی یک روش فوق العاده قدرتمند برای افزایش بازده و کسب نتایج بسیار بهتر در محل کار است.

۴ نکته کارآمد برای افزایش بهره‌وری در محل کار

۴ نکته کلیدی مدیریت زمان برای افزایش بهره‌وری

چهار تکنیک بسیار ساده برای انجام کار‌ها وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بهره‌وری خود را دو برابر کنید، مهارت‌های مدیریت زمان خود را بهبود ببخشید و باعث شوید که نتایج خود را سرعت دهید.

زود بخوابید و زود بیدار شوید

وقتی بیدار می‌شوید و زود به محل کار می‌روید، می‌توانید معادل کار‌های یک روز کاری را انجام دهید. اگر از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۸ صبح کار می‌کنید و سپس به دفتر می‌روید، به زودی در مدیریت زمان و وظایف اصلی خود عالی خواهید بود. انجام کار‌ها در محل کار یک پاداش برای شما خواهند بود، زیرا قبل از آن و در طول روز به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اید.

 قبل از هر کسی در محل کار باشید

با ترک زودهنگام خانه و ورود زود هنگام به محل کار، به ترافیک نمی‌خورید و علاوه بر این، از آنجا که کسی در آنجا صحبت نمی‌کند، می‌توانید بلافاصله شروع به کار کنید.

این گونه می‌توانید ببینید که در همان یک ساعت، کار‌های کل روز را انجام می‌دهید.

 وقتی همه برای ناهار رفتند، کار سخت را انجام دهید

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید وقتی دیگران برای ناهار می‌روند، شما هم همراه آن‌ها بروید. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما باید ناهار را روزانه از ساعت دوازده تا یک بخورید.

می‌توانید ناهار خود را قبل از ظهر یا ساعت یک بخورید. در هر دو مورد، با شلوغی افراد و تأخیری در ساعت ناهار روبرو نمی شوید و می‌توانید با سرعت کم غذا بخورید و به محل کار خود برگردید و بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

۴ نکته کارآمد برای افزایش بهره‌وری در محل کار 

یک ساعت دیرتر از بقیه از محل کار خارج شوید

بیشتر ماندن در محل کار یکی از بهترین راه‌ها برای پیشرفت سریع در شغل است، چراکه وقتی کسی داخل محل کار نباشد، شما می‌توانید بدون وقفه در کار خود، تمام مسئولیت‌های روز بعدتان را مشخص کنید، گزارش‌های خود را بنویسید و روز بعد را با جزئیات برنامه‌ریزی کنید.

نکته اصلی اینجاست که شما باید ۶۰ تا ۹۰ دقیقه از وقت خود را برای انجام کار‌های سخت بدون وقفه اختصاص دهید و به این ترتیب، درب را ببندید، تلفن همراه خود را خاموش کنید و یک ساعت بدون وقفه، فقط کار کنید.

این‌ موارد، ۴ روش بسیار ساده برای افزایش بهره‌وری با کمی تلاش در طول روز هستند. اگر حرف‌های مرا باور نمی‌کنید، خودتان، آن ها را امتحان کنید. اگر حواس‌پرتی خود را در محل کار کاهش دهید و متعهد شوید که بیشتر کار می‌کنید، می‌توانید خیلی سریع‌تر در کار خود پیشرفت کنید.

برگرفته از مقاله برایان تریسی


بیشتر بخوانید


ترجمه از فاطمه میرزایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار