توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

۴۴ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در گیلان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم آغاز توزیع این بسته‌ها گفت: تصمیم داریم در ماه مبارک رمضان علاوه بر این بسته‌های معیشتی برای نیازمندان ۶۰ سری جهیزیه شامل پنج کالای اساسی به ارزش هر سری ۱۵ میلیارد تومان بین زوج‌های جوان هم توزیع شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در ایام کرونا در کنار کادر درمان بوده‌اند، افزود: از نخستین روز‌های کرونا تاکنون هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در قالب هزار گروه در خدمت مردم و کادر درمان بوده و حتی بعضی از این افراد به کرونا مبتلا شده و روز‌های سختی را می‌گذراندند.

آیت‌الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان هم با قدردانی از همدلی و وحدت مردم در ایام کرونا گفت: مردم گرانقدر گیلان در عرصه کار‌های جهادی و رزمایش مواسات همکاری و وحدت خوبی داشتند که جای ستایش دارد.

وی با اشاره به بصیرت مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه افزود: مردم گیلان در ایام دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در رزمایش مواسات هم با کمک‌های خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

فلاحتی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را یک توفیق الهی در جامعه دانست و بیان کرد: در قرآن و روایات به انجام کمک مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان تایکد فراوان شده و مردم ایران به خوبی از این توفیق ارزشمند بهره‌مند شدند.

سرهنگ احمد ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات در این استان به بهترین نحو در حال انجام است، گفت: از نخستین روز رزمایش تاکنون و به یاری مردم ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان در سطح استان و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۳۰۰ هزار تومان دانست و افزود: در ماه رمضان هم ۴۴هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.