برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان در حمیدیه

فرماندار حمیدیه گفت: برنامه‌های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار می‌شوند.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در حاشیه نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال ۱۴۰۰ با محوریت برنامه های محوریت ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای کسب تقوا ، تعلیم و تربیت و تهذیب و تزکیه نفس است و باید با ایجاد فضای مناسب بتوانیم زمینه استفاده و بهره کافی و وافی از این ماه را فراهم کنیم.

او افزود: برگزاری نماز جماعت، برپایی محافل انس با قرآن و تفسیر این کتاب آسمانی براساس وضعیت زرد شهرستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود انجام خواهد شد.

هاشمی نگاه ویژه به مستمندان و نیازمندان، نصب بنر در سطح شهر با موضوع ماه رمضان و اطلاع رسانی ماده ٦٠٨ قانون اساسی با محوریت روزه خواری ، هماهنگی های لازم نیروی انتظامی در مورد تظاهر به روزه خواری و نظارت بیشتر بر اماکن عمومی ، برنامه احیای امر به معروف و نهی از منکر در ماه میهمانی خدا ، فضاسازی محیطی و تبلیغی در این زمینه، پخش اذان و برپایی نماز جماعت ، برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان ، اعزام مبلغین به مناطق مختلف شهرستان حمیدیه، برگزاری کلاس های اخلاق و ... از دیگر برنامه های این ماه مبارک عنوان کرد.

براساس این گزارش؛ نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی حمیدیه در سال ۱۴۰۰، با حضور اعضای شورا با محوریت « برنامه ریزی مناسب ویژه ماه مبارک رمضان » در دفتر امام جمعه شهرستان به عنوان رئیس شورا تشکیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.