دستگیری سریع زورگیران احشام آشتیان

با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی سارقان زورگیر احشام در آشتیان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دو سارقی که با بستن دست و پای چوپان نوجوان یک گله گوسفند، تعدادی دام را در یکی از روستا‌های شهرستان آشتیان به سرقت برده بودند، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در آشتیان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا رضایی فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: با اعلام گزارشی از سرقت بعنف ۱۵ راس احشام در یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضایی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دو نفر با بستن دست و پای چوپان نوجوان یک گله گوسفند، تعداد ۱۵ راس میش و بره را با پراید وانت به سرقت برده و از محل متواری شده اند.

او اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات تخصصی از سوی ماموران انتظامی شهرستان، در این خصوص آغاز شد و کارآگاهان پلیس با بهره گیری از روش‌های علمی و تخصصی، موفق شدند دو سارق سابقه دار که ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، هر دو سارق در دو عملیات جداگانه و غافلگیرانه دستگیر شدند و احشام سرقت شده نیز از آنان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

او با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دامداران به توصیه‌های پلیسی گفت: در این پرونده استفاده از پسربچه‌ای نوجوان به عنوان چوپان یکی از علل زمینه ساز، بروز این سرقت بوده که پلیس در توصیه‌های پیشگیرانه خود، رعایت این نکات را به دامداران گوشزد کرده است.

سرهنگ رضای اظهار کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به شهروندان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.