اعمال محدودیت‌های وضعیت قرمز در سطح شهرستان بوئین زهرا

معاون عمرانی فرماندار بوئین زهرا گفت: تمام محدودیت‌های وضعیت قرمز در سطح شهرستان بوئین زهرا اعمال می گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عبدالرضا خدایاری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوئین‌ زهرا با اعلام اینکه شهرستان تاکستان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: تمام محدودیت‌های وضعیت قرمز در سطح شهرستان بوئین زهرا اعمال می گردد.

خدایاری افزود: با ابراز نگرانی از روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و میهمانی‌ها و استفاده از ماسک از سوی شهروندان گردید.

او اضافه کرد: تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳:۳۰ دقیقه بامداد در سطح شهرستان بوئین زهرا ممنوع بوده و برای خودرو‌های متخلف جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

معاون عمرانی فرماندار بوئین زهرا گفت: تمام مبادی ورودی و خروجی شهر‌های شهرستان مسدود می باشد و ورود و خروج به شهر‌ها از یک مسیر ممکن خواهد بود و نیروی انتظامی و بسیج این مبادی را کنترل می نمایند.

خدایاری در ادامه گفت: برگزاری هر گونه مراسم ترحیم و عروسی، مسابقات و مراسماتی که منجربه تجمعات شود ممنوع می باشد و برگزار کنندگان مراسمات به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گفته او، فعالیت غذاخوری‌ها و رستوران‌ها فقط به صورت برون بر بوده و باید از پذیرش مشتری خودداری کنند.

معاون عمرانی فرماندار بوئین زهرا افزود: فعالیت مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و ساعت فعالیت کلیه‌ی اصناف و مشاغل گروه ۱ تا ساعت ۲۲ می باشد و نظارت بر اصناف تشدید یافته و اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمب خواهند شد‌.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار