زرین آمیزی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران:

جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را تشریح کرد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد گفت: ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از دیروز سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ شروع  شده و در روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و مطالعه شرایط و ضوابط اقدام به ثبت نام کنند.  

او ادامه داد: فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از شرط رعایت حداکثر سن استخدام معاف هستند. ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام آزمون است.  

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در زمان ثبت نام، داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل‌هایی که شرایط احراز آن‌ها را دارند، به ترتیب اولویت، حداکثر سه ۳ شغل محل اقدام کنند.

او توضیح داد: با توجه به اینکه هر داوطلب می‌تواند تا سه شغل محل را انتخاب کنند، بنابراین ضریب بومی در شغل محل‌های انتخابی داوطلب صرفاً بر اساس شهرستان‌هایی در نظر گرفته خواهد شد که مشمول مصادیق بومی بودن باشند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: داوطلبان در انتخاب شهرستان بومی خود دقت لازم به عمل آورند، چنانچه به هر دلیل داوطلب بدون توجه به مصادیق بومی بودن، شغل محل بومی خود را انتخاب کند، بعد از معرفی شدن و عدم تایید آن توسط دستگاه استخدام کننده، امتیاز بومی مکتسبه داوطلب حذف می‌شود و با توجه به تکمیل سایر ظرفیت‌ها امکان جایابی مجدد صرفاً در مرحله تکمیل ظرفیت احتمالی امکان پذیر خواهد بود و صرفاً پس از فرایند اعلام نتایج نهایی، در صورت وجود سهمیه باقیمانده احتمالی از ظرفیت شغل محل‌های فاقد داوطلب و یا تکمیل ظرفیت نشده، مجدداً با توجه به انتخاب افراد فرایند تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

به گفته‌ این مقام مسئول، متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار ریال به صورت الکترونیکی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه‌ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند. مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۱۷:۴۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چراشعارمیدیدبنده 50%قطع دست از کتف هستم چراواکسن به بنده تعلق نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام خدایی پس بقیه جوانان کشور باید کجا جذب شوند در صورتیکه در سیاست خارجی که میخواهید صحبت کنید به اروپاییها میگویید مردم ما اینگونه خواستند من هم در زمان جنگ منطقه بودم چون شهید و مجروح نشدم بچه من بایستی بیکار باشد عدل وداد حضرت علی اینگونه بود برای جمهوری اسلامی فکر کنم بچه های ما در اینده باید از بیکاری و نداری به کمیته امداد و بهزیستی مراجعه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
پدر من هم به دلیل بیماری فلج شد و ما شب و روز از پدر نگه داری کردیم و می کنیم . پس سهم ما چه می شود؟؟؟؟؟ کجا ما را به حساب می اورید؟؟؟؟؟
آخرین اخبار