معاون استاندار سمنان :

افزایش قدرت خرید مردم در ماه رمضان اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

شریفی نژاد گفت:تلاش می شود با افزایش قیمت حداکثر ۳۰ درصد در کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته، قدرت خرید مردم در این ماه فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه تنظیم بازار استان گفت: تمامی اقلام و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم خصوصا در ماه رمضان در استان از جمله قند ،شکر ،خرما و برنج تامین شده است.

او در خصوص توزیع خرما در ماه مبارک رمضان در استان افزود: غرفه‌هایی در سراسر استان تدارک دیده تا با قیمت مصوب توزیع گردد.

شریفی نژاد به افزایش قدرت خرید مردم در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های متولی باید با افزایش قیمت حداکثر ۳۰ درصد در کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته، بتوانند قدرت خرید مردم را در این ماه مبارک فراهم نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: در تولید و توزیع مرغ با توجه به اینکه استان سمنان خود تولید کننده است هیچ مشکلی بابت توزیع و کمبود این اقلام در استان وجود ندارد.

او ابراز داشت: مردم می‌توانند با برقرای تماس با بازرسان سازمان صمت، هرگونه مشکل و کمبود اقلام و یا گران فروشی را گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام / ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار