طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در دشتستان آغاز شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت:طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان برای بررسی وضعیت تامین و توزیع کالاهای پرمصرف در این ماه آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قایدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با افزایش تقاضای مردم برای برخی از کالاها، به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزی‌ها و شیرینی‌های پرمصرف در این ماه اجرا می‌شود.

او با اشاره به تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام، ادامه داد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به هنگام کالا‌های پرمصرف در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان همچنین دسترسی آسان و سریع مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


قایدی، اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح را خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان گفت: رعایت قیمت‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی همه کالا‌ها و صدور رسید رسمی در قبال فروش کالا از جمله مواردی است که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند.

او بیان کرد: ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان همزمان با اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان، به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ برای رسیدگی اعلام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.