رئیس شورای اطلاع رسانی استان:

خود مراقبتی را در دستور کار قرار دهیم

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی گفت: باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با کوچکترین نشانه، خود مراقبتی را در دستور کار قرار دهیم.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خوش  خبر ، رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی در شورای اطلاع رسانی استان گفت: شرایط کرونایی استان از وضعیت خاصی برخوردار است و اگر چه آمار مرگ و میر به نسبت خیز سوم بیماری، کم شده، اما میزان ابتلا‌ها افزایش یافته است.

او با اشاره به لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اختیار و تعریف ظرفیت‌های جدید رسانه‌ای جهت اطلاع رسانی در مدیریت بیماری کرونا گفت: فرا رسیدن ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا متنفذین، شرایط این ایام را تبیین نمایند تا بار کادر درمان کاهش یابد.

خوش خبر با تأکید بر استمرار طرح شهید سلیمانی در خراسان جنوبی، گفت: این طرح که با پایش بیماران همراه هست و در بیماریابی بسیار مؤثر بوده، در سطح استان استمرار می‌یابد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خود مراقبتی را در کنترل بیماری بسیار مهم برشمرد و گفت: باید بدون هیچ اغماضی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با کوچکترین نشانه، خود مراقبتی را در دستور کار قرار دهیم.

خوش خبر با تأکید بر اینکه بین اطلاع از موضوعات مرتبط با بیماری کرونا و باور به انجام آن، در نزد مردم تفاوت وجود دارد گفت: امروز به لطف اطلاع رسانی گسترده، مردم از اطلاعات و دانش گسترده‌ای در خصوص بیماری کرونا برخوردارند، اما درصد بالایی هنوز به باور آنچه می‌دانند، نرسیده اند.

او به لزوم وجود انسجام درونی در دستگاه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: باید در مهار بیماری کرونا، رفتاری مشابه داشته باشیم و از انجام برخورد‌های دوگانه به شدت پرهیز نماییم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بابیان اینکه رنگ بندی‌های جدید چهارشنبه هر هفته تعیین می‌شود و بر همین اساس دستورالعمل‌های مرتبط در دستور کار قرار می‌گیرد گفت: توجه به دستورالعمل‌های مرتبط با رنگ بندی مناطق از الزامات تمام دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.