یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست اقدام به یورش به مسجد الاقصی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، حدود شصت شهرک نشین با حمایت پلیس رژیم اشغالگر وارد صحن‌های مسجد الاقصی شدند و به گشت زنی پرداختند.

ورود شهرک نشینان به محیط مسجد الاقصی با حضور هزاران نمازگزار به این مکان و بازار قدیمی قدس هم زمان شد. مقامات رژیم اشغالگر برای دومین روز متوالی به روزه داران اجازه ندادند وعده‌های افطاری خود را به مسجد بیاورند.

در همین حال، شیخ محمد حسین، مفتی اعظم قدس و فلسطین در استمدادی فوری، از کشور‌های اسلامی خواست در برابر تجاوزات نژادپرستانه علیه مسجد الاقصی بایستند.

شیخ محمد حسین در بیانیه‌ای خطاب به رهبران کشور‌های عربی و اسلامی، بر ضرورت تلاش برای متوقف کردن تجاوزات نژادپرستانه علیه مسجد الاقصی تاکید کرد. در این بیانیه آمده است تجاوزات رژیم اشغالگر علیه مسجد الاقصی و روزه داران و تهدیدات این رژیم مبنی بر یورش به مسجد در اواخر ماه رمضان، سرآغازی برای بروز جنگ دینی خواهد بود. در صورتی که چنین جنگی آغاز شود جهان در قبال نتایج آن مسئول است.

وی افزود مقامات اشغالگر با سلطه طلبی و اقدامات نژادپرستانه علیه مسلمانان و مقدسات آنان، احساسات مسلمانان جهان را تحریک می‌کنند و تلاش می‌کنند با این روند فلسطینیان را در برابر کار انجام شده قرار دهند.

این مفتی فلسطینی تاکید کرد مسجد الاقصی همچنان سدی محکم در برابر کسانی است که در پی هتک حرمت به جای جای این مسجد هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار