درخواست بازماندگان حادثه ۱۱ سپتامبر برای تعیین نقش عربستان در این حمله

بازماندگان و خانواده قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر از مسئولان آمریکا خواستند گزارشات مبنی بر نقش عربستان در این حادثه را منتشر کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بازماندگان و خانواده قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر از «آوریل هینز»، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، خواستند تا درباره گزارش «اف‌بی‌آی» در خصوص نقش عربستان در این حادثه شفاف‌سازی کند.

نشریه «هیل» آمریکا افشا کرد بازماندگان و خانواده قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر با ارسال نامه‌ای به مسئولان اطلاعات آمریکا از آن‌ها خواستند تا گزارش سازمان فدرال این کشور را شفاف سازی کرده و درباه مسئولیت عربستان در حمله به برج‌های دوقلو توضیح دهند و هیچ مسأله‌ای محرمانه را باقی نگذارند.

در این نامه آمده است: بیست سال برای پنهان کردن مدارک دخالت عربستان در حوادث ۱۱ سپتامبر مدت بسیار طولانی است. این یک دوره بسیار طولانی است که دولت آمریکا بدون توجه به مسائل شفافیت و پاسخگویی با شهروندان خود مانند دشمن رفتار می‌کند.

سال ۲۰۱۶ اسنادی محرمانه از دخالت عربستان در حادثه ۱۱ سپتامبر افشا شد. سناتور اسبق آمریکایی «باب گراهام» که ریاست کمیته تحقیقات در سازمان جاسوسی آمریکا را هم بر عهده داشت، در همان سال اعلام کرد بدون درنگ عربستان در این حمله دست داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار