شطرنج با کرونا ویروس !

عده‌ای از همشهریان بدون ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هر شب در پارک شادی بابل مشغول بازی شطرنج هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد:علیرغم شرایط قرمز کرونایی و وضعیت حاد کشور و شهرستان بابل عده‌ای از همشهریان که غالبا افراد مسن هستند بدون ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هر شب در پارک شادی بابل مشغول بازی شطرنج هستند.

با توجه به شرایط حاد کرونایی عمل این افراد در واقع بازی با جان خود و دیگر افراد بوده و موجب شیوع ویروس کرونا در جامعه می شود.

طبق اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل ۳۸۹ نفر از همشهریان در یک‌هفته گذشته در بیمارستان‌های بابل به دلیل ابتلا به کرونا بستری شدند.

نقشه جدید رنگ‌بندی کرونایی کشور در اپلیکیشن ماسک نشان می‌دهد از به جز ۴ شهرستان میاندرود، سیمرغ، عباس آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی اعلام شدند، مابقی مناطق استان قرمز هستند.

وضعیت مازندران در حال حاضر مناسب نبوده و باید با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و مشارکت آحاد مردم و اصناف، حالت تثبیت به مازندران برگردد.

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار