توزیع روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت مرغ در همدان

رئیس اتحادیه مرغ فروشان همدان گفت: روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت مرغ در همدان توزیع می شود تا هیچ کمبود عرضه گوشت مرغ نداشته باشیم.

عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت مرغ بین ۳۸۰ واحد صنفی در مرکز و حاشیه شهر همدان توزیع می‌شود و بر قیمت ها نظارت مستقیم داریم.

او افزود: دلیلی برای گران فروشی گوشت مرغ و تخم مرغ وجود ندارد و با تخلفات واحد‌های صنفی برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان با اشاره به کاهش قیمت تخم‌مرغ و فراوانی این ماده غذایی در همدان گفت: هم اینک در بازار همدان هر شانه تخم‌مرغ بین ۲۷ تا ۳۲ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود که این تفاوت قیمت به دلیل ریز و درشت بودن تخم‌مرغ‌ها است. 

عاشوری با تاکید بر اینکه هر دانه تخم‌مرغ باید بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان باید به فروش برسد، گفت: مردم از برخی خرده فروشان و سوپرمارکت‌ها گلایه دارند که به آن‌ها هشدار می‌دهیم بالاترین از این رقم تخلف صنفی و گرانفروشی محسوب می‌شود.

او بیان کرد: هم اکنون کمبودی در زمینه تخم مرغ وجود ندارد و به وفور در حال تولید و عرضه به بازار است و مردم موارد گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند.

او با اشاره به عرضه گوشت مرغ در بازار افزود: عرضه و تقاضا برای این محصول به تعادل رسیده است و بازار مرغ نیز در آرامش به سر می‌برد. 

او می گوید: گوشت گرم مرغ بر اساس نرخ مصوب دولتی از قرار هر کیلو ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مشتری می‌رسد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.